Gbg regn

Fredagen den 12 begav vår klass sig till Göteborg för den skevaste klassresan någonsin. Vi bodde i Lisebergsbyn i Kärralund. Lisebergsbyns camping har för övrigt den godaste frukosten jag käkat. 
Iallafall, vi kom fram till göteborgs central ungefär tolv, i värmen gick vi till paddan och åkte en mysig och lite osäker färd i stadens kanaler och hamnområde. Mysfaktor, fem kanske? Universeum på det och sen middag på O'learys.
11 timmars dag på Liseberg blev det sen på lördagen, kanske lite överdrivet men super kul ändå. Kvällen/natten var ganska skev men mysig. Cathrine började få ont i magen och på söndags morgonen och jag och hon in till sjukhuset. Julia och Olivia var vänliga själar och kom förbi, tåget gick halv ett och det var onödigt att vi alla skulle missa det. Satt med cathrine på sjukhuset i ett tag och tog ett senare tåg. Hann träffa Ingrid och Maxi innan mitt tåg gick, sen blev det knas med tåget men det orkar jag inte ens gå in på. Pöööööss
 
Alla bilder är tagna från min telefon och redigerade av mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide