Lazy

Seg? Svar ja på den. Mopedkurs hela förra helgen plus fest och minneskonsert för Björn Jison Lindh, där bland annat Edda Magnasson uppträdde, väldigt starstruck. Mamma åkte vidare efter konserten till sture hov. Jag och Carl skulle hänkat men vi körde en donken på Östermalm, lite finare lite bättre. Klänningen jag bar är från Ida Sjöstedt. 
Sen är det ett prov efter ett annat och jag börjar freaka lite över gymnasium och sånt, men det lööser sig.
Finns inte så mycket mer att säga... Förutom att det var självaste Markus Krunegård på grönan den 19 september, jag, Julia och Tyra tog sällskap med varandra. Det var helt klart, hands down, den bästa konserten jag har varit på. Även om du inte lyssnar på hans musik så är hans konserter väldigt värda att gå på, så mycket energi och kontakt med publiken. Love it. 
Just det, har hängt ganska mycket med Mich. Där vi har lagt pengar på dyr pizza och spelat ps4.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide