Nike

Åh älskade måndag, varför så underbar? Varför ska vi börja 8:10 och sluta 16:10? Frågor som bara finns och ingen har något svar på. Våra måndagar skulle dock varit jävligt chilla om man inte hade profil efter. Men nu är den här dagen över snart så då kan man lugna sig lite. 
Hade mina väldigt fina (tycker jag) Nike AirMax. Inte för att skryta men det är sånna som Kenza också har. Det var så jag hittade dem. Jag har också funderat på att byta stil. Men vet inte åt vilket håll, classy eller ultra mega lurk. Har en del kläder för att klara av classy men lurk är så mycket skönare. Jag kanske får bli något mittemellan. Vi får se. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide