Skolavslutning

Åhhh vilken härlig tid. Har haft fullt upp med avslutningsveckan att jag har helt glömt bort att blogga...sorry for that. Men nu är den jävla åttan över, undertbart och magiskt (inte ett dugg tragiskt) att det är sommarlov! Som vi har väntat och längtat. Det som väntar i sommar är varma utekvällar, Göteborg och konfirmation. Kommer nästan vara hemma sammanlagt två veckor, jaja vad ska man göra.
Avslutningsdagen var iallafall helt fabulös. Den börjades med knytisbrunch hemma hos Ella, hennes hus var precis som brunchen, underbart. Jag stod och stekte fem pack bacon och lite ägg sen gjorde Cathrine och Ella underbara pannkakor och massa annat gott fanns också. Vi käkade oss proppmätta, fixade oss och fick skjuts till Tibble Kyrka. På kvällen drog ett crew med människor hem till mig och käkade pizza mm. Olivia och Julia sov hos mig. 
Det sammanfattar hela dagen, väldigt mysig och trevlig faktiskt. 
 
Jag tog en massa bilder också:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide