Helgen

Fredag: Äntligen dags för Miley, som vi hade väntat och längtat. Först var det en jävla massa köande vilket resulterade i en smärre hetsig diskussion men sånt är bara trevligt. Konserten var helt jävla underbar, även fast jag inte gillar när det är så "showigt" så måste jag erkänna att det var en väldigt bra konsert. Fick lite ledsamma känslor över att jag inte var på sthlm fields eftersom många jag känner var där, men tror ändå att Miley va rätt beslut.
 
 
 
 
 
Lördag: Mamma väcker mig tio när jag verkligen behöver sova ut...thanks. Min säng hade kommit men istället för att montera ihop den så blev det en heldag i stan med Michelle. Vi provade massor med kläder och köpte biljetter till the evolution, sen blev det en mysig middag på ett suchiställe i gallerian.
 
 
 
 
 
 
Söndag: Standags igen fast med Julia den här gången, vi hade ett mål, att köpa ett par vans till mig. Det är väldigt kul att ha storlek 36/35 i skor då när det oftast är slutsålt i den storleken eller helt enkelt inte gjort. Efter en jävla tid så hittade vi ett par som jag köpte. För att senare få kommentaren av min mamma att det ser ut som jag har ankfötter. Återigen...thanks.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide