Im back bitches

Well hello there! Har ju inte direkt uppdaterat super bra den senaste månaden men det blir ändring på det nu innan jag åker iväg på konfirmation. 
De senaste två veckorna har jag varit i Göteborg. Den första veckan kom cathrine, vi var i stan och shoppade, sola och badade och gick på Temafest. Temafesten var helt galet kul. Blandade åldrar från femton och uppåt, fylla, dans och kareoke. Jag och cathrine sjöng kareoke, hon kom på bästa låten... Lay all your love on me med ABBA. Det blev succe måste jag ändå påstå. Alla sjöng med och det var bara magiskt, inte alls pinsamt eller nervöst. Temat var då schlager och jag var The Poodles groupie medan cathrine bara va schlager typ. Sen när hon åkt hem blev jag sjuk, men jag hann hänga lite med ingfjärten iallafall. 
 
Kommer lägga upp bilder på shoppingen när jag får tid.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide