Tisdag

Det här var ingen vanlig tisdag. Vi skulle till en moské med skolan. KUUUUL!!! Sen var det matteprov (som gick pissdåligt) också. Två flugor i en smäll. Aja vi fick missa typ tre lektioner så det va rätt så chill. 
Moskén va lite läskig. Kändes som alla män skulle döda en. Men nu efter så har jag fått en annan syn av islam. Vår guide var underbar, han va så cool. Han gick mig att tycka lite bättre om religionen. 
Efter besöket så drog jag och Julia till donken. Efter ett tag så kom Max August och Marcus. Vi satt där och chillade ett tag. Sen drog jag och Marcus och August runt lite i stan i någon timme. Det va fett chill. Vi snackade lite och bara drev omkring. Sem på tunnelbanan träffade vi några killar från parallell klassen. Jag sa hejdå till dem och mötte upp en kompis i Täby. Vi satte oss vid byängsskolan och chillade ett tag. Sen gick vi in på Statoil för att värma oss. 
Helt okej dag ändå. 





Kvinnoavdelning....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide