Guess who's back

Japp, nu är jag tillbaka efter sådär 11 dagars "bloggpaus". Den var väldigt ovedmeten men aja. "Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det." Iallafall så kommer uppdateringen bli markant bättre nu när jobbskuggningen är över. Den var för övrigt fabulös. Jag älskade/älskar min prao, bara sköna människor och man fick vara så äckligt social. Vilket jag behöver eftersom jag kan vara ganska otrevlig... Haha skämt åsido så är det verkligen ingenting jag ångrar! 
Idag har jag iallafall varit med Julia och Ella och haft picknick i stan. Vet inte riktigt om en massa köpemat och godis och skit räknas som picknick.. Vad ska man göra dock? Vi fick i oss en bra mängd "mat" och det blev mycket snack. Två härliga tjejer dem där. Jag och Julia fick ett ryck när vi skulle dra hem och bestämde oss för att vi ska gå på en fotbollsmatch inom en snar framtid. Ett klart värdigt beslut!
 
Lite bilder från den omedvetna frånvaron.
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide