Söndagsångest

Eftersom det var samling 9:15 inför matchen imorse så fick jag gå upp tidigt som satan. Inte kul. Dessutom förlorade vi och som toppet på isberget så är helgen påväg att ta slut. Älska livet. 
Dagen var helt ok annars, har fixat mitt rum så det är fritt från flyttlådor. Julia och hennes mamma kom förbi ett kort tag för att prata om HH resan. Sen skulle mamma och lotta fika... Man vet aldrig vad vuxna pratar om så jag och Julia blev lite rädda. Tur så blev vi distraherade av en film, tittade på frozen innan hon kom så vi fortsatte. Bra och annorlunda Disney film. Kan jag rekomendera. 
Läget just nu iallafall är nätsurf och Markus Krunegård på shuffle.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide