Le weekend

Fredag: Jag och Julia åkte in til stan och provade en massa kläder på Zara. Jag fick inget med mig hem men jag hittade en massa kläder som står på önskelistan. Bland annat en byxdress som var gudomlig. Vi träffade en bekant till mig också. På kvällen åkte vi hem till Cathrine. Det blev mycket killsnack och mys. Älskar verkligen dem två!
Lördag: Jag vaknade runt åtta, vilket dem andra också gjorde eftersom jag inte kan va tyst. Vi segade till 12 och sen drog jag och Julia återigen in till stan. Jag fick med mig ett par nya brillz från urban hem. Väldigt snygga! Vi hann med en kort tripp till söder också. Egentligen skulle jag och några tjejer till Mariatorget men nästan alla fick förhinder inklusive jag. Kvällen bestod av popcorn, sms och flyttlådor.
Today: Jag övertalade mamma till att jag skulle få åka in till stan för att leta paro med Julia. MEN Julia kunde inte så då hade jag bråkat med henne i onödan. Jag har packat hela dagen. Mitt rum ser riktigt färglöst ut. Lite trist att flytta men det ska ändå bli kul och spännande att få göra om mitt rum. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide