Midsommar

Helt klart den bästa midsommaren hittills, inte den roligaste kvällen men den var bra (åkte till Göteborg i tordags för att vara på mitt landställe). Vi började med att käka middag ute på ön, jag, Ingrid och Greta, vi åkte sedan in till Långedrag för att gå på en midsommarfest, det var väldigt mycket fulla föräldrar där som skämde ut sig skulle jag vilja påstå. Ett heterogent gäng var där i ett tag och sedan skulle vi dra vidare. Vid halv två åkte vi med färgan in till ön och dansade och sjöng magiskt mycket på smutten, också många fulla föräldrar där. När sista låten hade spelats drog jag, Ingrid och Greta till Källdalen och satte oss på en klippa. Det kom några killar som inte var fega på att bada så jag och Ingrid tog oss ett uppfriskande dopp. Vid fyra kom vi i säng och käkade en underbar pannkaks frukost på morgonen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gårdagens kvällsoutfit:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide