Stan

Ojojoj, vad jag älskar Stockholm. Det är helt sjukt, jag älskar att bo här och jag älskar att bara vara här. Därför passar jag på att åka in till stan så ofta som möjligt.
Så igår träffade jag Julia för första gången på flera veckor, kärt återseende. Vi åkte in till stan, jag köpte en jeansjacka och sen satte vi oss på tullys och bara softade. På kvällen träffade jag Michelle och några, också väldigt kul att få träffa henne efter så lång tid. 
Idag åkte jag in och käkade lunch med min kära mor, vi åt på NK cafe. Sen har ju jag också önskat mig en ring i konfapresent. Vi var på kaplans och tittade men det slutade med att vi köpte en från NKs juvelavdelning. Det blev en Ebba Brahe ring i oxiderat vitguld och med svarta diamanter runtom. Väldigt enkel och stilren. Nu på kvällen åkte vi till åkersberga och fixade våra naglar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide