RASTLÖST BLOD

Den här jävla skivan alltså... Hel magisk, finner inga ord för att beskriva hur bra den är. Ingen, verkligen ingen låt är dålig. Har redan lyssnat mycket på Markus och Mänsklig Värme är också helt underbar. Eller ah alla hans album är klockrena, fast att det är typ 20 åtar på Markusevangeliet är lite för mycket...
Mina favortilåtar på det olika albumen:
 
Rastlöst Blod - Utan dig är jag halv / Du stör dig hårt på mig
 
Mänsklig Värme - Vår sista dans
 
Lev om en gris dö som en hund - Lev som en gris dö som en hund
 
Prinsen av Peking - Hela livet var ett disco
 
Markusevangeliet - Ibland gör man rätt, ibland gör man fel
 
 
 
Inköptes på Åhlens på torget innan det var dags för bilresa till Stockholm.
 
 
 
 
 
 
 
 
Måsta tacka min kära vän Julia för att hon introducerade mig för Krunegård, annars hade jag fallit för den här underbara artisten på en lång tid. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide