Musik

Favorit låtarna från favorit banden/artisterna (för stunden)
 
 
Veronica Maggio: "Trädgården en fredag" ur Handen I Fickan Fast Jag Bryr Mig.
 
 
Håkan Hellström: "Pistol" ur Det Kommer Aldrig Va Över För Mig.
 
 
Arctic Monkeys: "No 1. part anthem" ur AM.
 
 
Miley Cyrus: "FU" ur Bangerz.
 
 
Lana Del Rey: "Diet Mountain Dew" ur Born To Die.
 
 
Lars Winnerbäck: "Stackars" ur Vatten Under Broarna.
 
 
Markus Krunegård: "Du stör dig hårt på mig" - Singel.
 
 
Iron Maiden: "Fear of the dark - live" ur A Real Live Dead One.
 
 
Urban Cone: "Black ocean" ur Our Youth pt 2.
 
 
Kent: "LSD, någon?" ur Tillbaka Till Samtiden.
 
 
The Killers: "Glamorous indie rock and roll" ur Sawdust.
 
 
Nirvana: "Smells like teen spirit" ur Nevermind.
 
 
David Bowie: "Life on mars?" ur Best of Bowie.
 
 
Queen: "The show must go on" ur Innuendo.
 
 
Imagine Dragons: "Nothing left to say/Rocks - Medley" ur Night Visions.
 
 
Awolnation: "Not your fault" ur Megalithic Symphony.
 
Sen så bara några allmänt sköna låtar:
 
Everybody - Ingrid Michaelson
Du Hast - Rammerstein
Minusgrader rensar luften - Markus Krunegård
Ace of Spades - Motörhead
Houdini - Foster the People
I care - Beyonce
Thats amore - Dean Martin
En Dröm - Aleks
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide