Flytt

Det kliar i fingrarna att ta upp mobilen och fråga om någon vill dra in till stan på allmänt södercarp pga det fina vädret. MEN jag har ju "husarrest" eftersom vi precis har flyttat. Jag valde att spela matcher istället för att träffa vänner... Så här i efterhand ångrar jag valet lite grann men men man får göra det bästa av situationen. Mitt lag är underbart och alla är jätte mysiga så det räknas väl som att vara med sina kompisar. Två flugor i en smäll! 
Jag har lite funderingar på mitt rum. Vill bara ha vitt och vissa detaljer. Jag hatar när det är för mycket skit i ett rum. Därför ska jag ha så lite saker som möjligt i mitt rum. Ska beställa affisher på favoriterna och sätta upp. Får se hur resultatet blir. Julia ville hjälpa till att inreda det carpigt. Haha vet inte hur ett rum kan vara carpigt men det låter trevligt iallafall. 
 
Har inte laddat över mina bilder från telefonen så det får bli lite Cervinia.
 
 
(om ni inte vet hur vissa italienska toaletter ser ut)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide