Today

Måndag idag, vet inte riktigt vad jag känner för det. Om ungefär två veckor slutar vi skolan. Känns som en jävla tid om jag ska tala sanning. Men men, det är bara att stå ut. Idag så okte vi iallafall in till stan för att filma ett repotage inför skolan. Vårat handlar om top ten saker att göra i Stockholm, som sedan blev top vad-som-helst-bara-det-går-att-filma-saker-att-göra-i-stockholm. Vi försökte få intervjuer med massa människor men de va "kameraskygga". Bullshit. Aja det var en spännande dag iallafall. För att ge er lite information om mina vans så bytte vi dem till ett par i 36 istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina nya bebisar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide