Sommarlovsdagar

Söndag: Firade min älskade bror Carl som fyller år imorgon med en middag bestående av pulledpork och en fantastiskt marängtarte.
 
Måndag: Jag, Martin, Cathrine, August och Malcolm drog hem till Julia och kollade på Shrek 2. Hade inte sett den och jag kan bara säga att den var rågrym!! Helt jävla underbar film. Vi beställde hem pizza, det var väldigt spännande att få den levererad till dörren. Mysig dag.
 
Tisdag: Jag och julia åkte in till stan för att kolla lite på NKs realisation. Hade ett tillgodokvitto på Marc by Marc Jacobs så jag kom hem med en väldigt fin plånbok som jag visade i tidigare inlägget. På kvällen föreslog Cathrine att vi skulle åka in till stan och käka middag för att fira Julia (två månader efter hennes födelsedag) och då drog vi in ett gäng och käkade på Texas Longhorn, god mat och gött umgänge. Har inte skrattat så mycket under en och samma kväll. 
 
Onsdag: Hela dagen spenderades åt att käka mat och kolla på film, jag, Martin, Julia och Ebba. Mysig dag. Mamma och jag åkte till Åkersberga för att fixa naglarna, mina blev jag väldigt nöjd med och jag ska försöka ta en bild som ger dem rättvisa. Vi käkade sedan middag på Vapiano i Täby för att ännu en gång fira mina käraste och finaste bror Carl. Vi båda fick oss varsinn överraskning. 
 
Avslutningsveckan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Söndag:
 
 
Måndag:
 
 
 
 
Tisdag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Onsdag:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide