Dagen

Helt sjukt vad ont i fötterna man får av att gå omkring hela tiden. När vi satte oss i taxin bultade det. Aja klaga ska jag inte. 
Vi började dagen med att äta frukost på något matställe, jag åt pannkakor med sirap, det var skit gott! Sen gick vi upp för fifth och gick in på A&F och köpte lite kläder till min bror och lite till mig. Vet inte riktigt hur länge vi var inne på VS men det var ett tag... Men lite irriterande var det för när vi kom hem märkte jag att de inte hade packat mer en grej. 
Vi åt middag på ett super mysigt ställe. Servitrisen var inte så bra men det var god mat. 
Nu ligger jag i sängen, trött som fan, och kollar på Family Guy. Imorn blir det shopping och sevärdigheter. 
Kommer att lägga upp bilder på det jag köpt i slutet på resan. 





Shorts: zara, sjal: F.A.V, ringar: hm, skor: dr martens, tröja: acne jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide