Tåget

Träning idag var bra. Våra tränare tyckte att det var dåligt tempo men jag tyckte att det var helt okej. Haha det kanske var dåligt men aja. Satte två treor också så det kändes bra. Även fast det inte var något skotteknik... 
Sitter vid tibble och väntar på tåget just nu. Missade det första så jag får sitta och vänta här. Ska hem till Julia. Vet inte vad vi ska göra. Kanske träffa några eller bara vara hemma. Imorn är det julmarknad också så det är ju kul. Kan typ inga av låtarna vi ska sjunga. Det är ju bra. Niorna får köra och sen kan man mima. 

Favoriterna nu (och typ hela tiden). Några killar i min skola ändrade på mitt språk och jag vet inte hur man byter tillbaka. Samma på tumblr. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide