Älskar denna sport

Äntligen fick jag träna. Hela dagen väntade jag på att klockan skulle bli fem. Haha trodde att min kondition skulle vara sämst men det gick riktigt bra. Tyckte att det var jätte roligt, verkligen. 
Cathrine fick solot på julmarknaden och jag kunde inte bli gladare. Hon förlänade det verkligen. Inget snack om saken. Hon gjorde det så himla bra.
Idag fick jag typ psykbryt. Skolan pressar mig eller oss kanske man ska säga så himla mycket, jag kan inte förstå meningen med att ha hemläxor. Det är väldigt svårt att koncentrera sig hemma. Dessutom ska väl lärarna ansvara för att vi får tillräckligt med undervisning under lektionerna. Att man ska plugga till prov och sånt, det fattar jag men att göra arbetsuppgifter hemma är ju ren skit. Aja det finns egentligen inget man kan göra eftersom vuxna alltid vet vad som är bäst. 



Glad tjej











Kommentarer
Postat av: Michmosh

Vvvvvvem tog bilderna högst upp???

2013-11-27 @ 08:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide