Cathrine och Julia

Åkte in till stan idag. Jag träffade Julia och Cathrine, vi fikade och köpte lite saker. Jag köpte en present till min mamma från mig och calle. Imorn ska jag också åka in till stan med Julia. Det var verkligen kul att träffa dem igen. Vi hade väldigt mycket att prata om. En kille hade givit sitt nummer till Julia på tunnelbanan. Haha drömmen typ. Hur gulligt vore det inte om en söt kille gick fram till en och frågade om ens nummer. Super gulligt tycker jag. 
 
Tog väldigt mycket bilder från idag, så bered er. Eller ah inte så många, men ändå.
 
 
 
Titanic
Znabb
Jacka: ril's, tröja: monki, väska: MbMJ, skor: nike
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide